Με αφορμή τη συμμετοχή του στη νέα σειρά του Mega, ο Νίκος Γκέλια μίλησε στην εκπομπή Buongiorno και στον Χρήστο Λυσσέα για τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις, αλλά και για τις αλλαγές που έχει φέρει στη ζωή του η πατρότητα.
Αναφερόμενος στα επόμενα τηλεοπτικά του βήματα, αποκάλυψε: «Θα κάνουμε σειρά τη ζωή του Αγίου Ιωσήφ στο Mega, οπότε τώρα κάνω τον Άγιο Εφραίμ. Οπότε τώρα επειδή είμαστε ήδη ένα μήνα τώρα μέσα στα γυρίσματα και κάνω αυτό που βλέπετε τώρα».
«Τα ‘σπασε» η Ελένη από τον Άγιο Έρωτα σε βραδινή της έξοδο – Η αποθέωση από τον Νίκο Γκέλια
.jpg?t=OL6A60tIC79MnAFwWZdknw)
Ο γνωστός ηθοποιός στάθηκε ιδιαίτερα στην κόρη του, εξηγώντας πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται πλέον την καθημερινότητα και τους κινδύνους γύρω του. «Ήθελα να κάνω παιδί όταν έχω ακόμη δυνάμεις. Είχα παντελή έλλειψη φόβου και με το που ήρθε η κόρη μου συνειδητοποίησα πως δεν πρέπει να πάθω κάτι. Έχω διακινδυνεύσει τη ζωούλα μου άπειρες φορές για πάρα πολλές χαζομάρες τις οποίες δεν έχω καταλάβει πώς τις έκανα ρε παιδί μου. Τώρα λοιπόν που ήρθε το παιδί, λες τώρα να την κάνω τη βλακεία ή όχι; Λες “άστο καλύτερα, μην την κάνεις τη βλακεία”. Με αγχώνει πάρα πολύ να έχω κόρη σε αυτή την κοινωνία. Με όλες αυτές τις γυναικοκτονίες που συμβαίνουν, λέω “Παναγία μου, πού έχω φέρει το παιδί μου; Τι να κάνω για να την προστατεύσω;”».
Στη συνέχεια, μίλησε για τους φόβους που μοιράζονται πολλοί γονείς σήμερα, λέγοντας: «Υπάρχει μια αίσθηση φόβου σε όλους τους γονείς για το πού είμαστε, τι κάνουμε, πού είναι τα παιδιά, μα μήπως αυτό. Και λέω “πώς έχουμε αλλάξει έτσι σαν κοινωνία;”. Που τα παιδιά να έχουν ελευθερία, να νιώθουν αυτή την αίσθηση ότι “εγώ είναι όλα καλά, είμαι στην παιδική χαρά”. Και το φόβο να τον έχουμε εμείς μη συμβεί κάτι. Και προσπαθώ να μην το δώσω στο παιδί μου».
Ο Νίκος Γκέλια αναφέρθηκε και στο διαζύγιό του, ξεκαθαρίζοντας πως αυτή την περίοδο η προσοχή του είναι στραμμένη αποκλειστικά στην οικογένεια και τη δουλειά του. «Δεν το έχω ζήσει σαν single. Το ζω σαν πατέρας πάρα πολύ, γιατί έχω επικεντρωθεί πάνω στο παιδί και έχω το μυαλό μου εκεί. Και επειδή δουλεύω πάρα πολύ, δεν υπάρχει αυτό το τύπου “α, πάω να κάνω ζωάρα, πάω να κάνω αυτό”. Δεν με αφορά η δημοσιότητα που πήρε ο χωρισμός μου να σου πω την αλήθεια».
Παράλληλα, αποκάλυψε πως η διαχείριση του χωρισμού έγινε με ιδιαίτερη προσοχή απέναντι στην κόρη τους: «Κάναμε κουβέντα με την κόρη μας για τον χωρισμό, με τη βοήθεια ενός ειδικού. Αυτό, έτσι όπως, ξέρεις, που είναι politically correct, δεν ξέρω πώς να σου το πω τώρα, ακολουθείς την πεπατημένη για όσο το δυνατόν λιγότερα λάθη».
Όσο για το ενδεχόμενο μιας νέας σχέσης ή ενός δεύτερου γάμου, ο ίδιος παραδέχθηκε πως δεν βρίσκεται καν στις προτεραιότητές του αυτή τη στιγμή. «Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δουλεύει, παιδιά, πάρα πολύ, να ξέρετε, έχει άλλα άγχη, σε αυτό το θέμα (άρα δεν σκέφτεται τον έρωτα). Απέχουμε πάρα πολύ σε αυτή τη λογική τώρα (από τον γάμο). Όχι, όχι. Παιδιά, έχω, έχω ένα σίριαλ και έχω και μια περιοδεία και μετά ξανά πάλι γυρίσματα, είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα».
Πηγή: www.gossip-tv.gr

