27 Ιουνίου, 2026
DifferentNews.gr
Media

Φινάλε για το Στούντιο 4: «Θα τα πούμε του χρόνου, μην αγχώνεσαι», είπε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στον Δημήτρη Μακρυνιώτη

Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή (26.06.2026) η εκπομπή «Στούντιο 4» και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος είχε ένα ενδιαφέροντα διάλογο με τον Δημήτρη Μακρυνιώτη στο φινάλε της εκπομπής, παρουσία και της Νάνσυς Ζαμπέτογλου.

Ο σεφ ετοίμαζε ένα γλυκό και είπε στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον συμπαρουσιαστή της ότι αυτά είναι τα τελευταία του τηλεοπτικά λεπτά στον «αέρα» της ΕΡΤ. Τότε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος είπε στον Δημήτρη Μακρυνιώτη ότι θα τα πουν του χρόνου, που ως γνωστόν το δίδυμο θα πάρει μεταγραφή στον ΣΚΑΪ.

«Για μένα είναι τα τελευταία λεπτά τηλεοπτικά εδώ… Πάει η σεζόν. Πάει πάει πέμπτη σεζόν. Ευχαριστώ για άλλη μια φορά, ευγνώμων», είπε ο Δημήτρης Μακρυνιώτης.

«Εντάξει μωρέ, θα τα πούμε του χρόνου, μην αγχώνεσαι», απάντησε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στον μάγειρα της εκπομπής. 

«Ε καλά, του χρόνο θα τα πούμε», αποκρίθηκε ο Δημήτρης Μακρυνιώτης. 

Πηγή: www.newsit.gr

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.