Το βράδυ της Πέμπτης (25.06.2026) πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος τελικός του φετινού «MasterChef» και νικητής αναδείχτηκε ο Πάνος Τελάλης. Ο Τάσος Παυλίδης ήταν ο δεύτερος φιναλίστ, ένας ταλαντούχος σεφ που ξεχώρισε με τις επιδόσεις του.
Ο Τάσος Παυλίδης είναι επίδοξος μάγειρας, 29 ετών, που θέλησε να δοκιμάσει την τύχη του στο «MasterChef», το οποίο κέρδισε τελικά ο Πάνος, καθώς του αρέσει να τεστάρει τα όριά του. Η καταγωγή του είναι από τη Θεσσαλονίκη και μία τραγική και πολύ μεγάλη απώλεια σημάδεψε τη ζωή του, ενώ βρισκόταν ακόμα σε νεαρή ηλικία. Στα 17 του χρόνια έχασε τους γονείς του σε τροχαίο δυστύχημα, γεγονός που άλλαξε για πάντα όλα τα δεδομένα.
Ο Πάνος Τελάλης είναι 29χρονών, ζούσε για πολλά χρόνια στο Άμστερνταμ και ζει έναν μεγάλο έρωτα με την καλλονή σύντροφό του.
Ο Τάσος Παυλίδης εργάζεται ως επαγγελματίας μάγειρας τα τελευταία 9 χρόνια. Αρχικά, ασχολήθηκε με τη ζαχαροπλαστική και ύστερα με τη μαγειρική. Αγαπάει πολύ τη λατινοαμερικάνικη, την ιαπωνική και την κορεάτικη κουζίνα. Μάλιστα, θέλει να «παντρεύεται» τα εξωτικά πιάτα με την ελληνική. Σύμφωνα με το βιογραφικό του, η μαγειρική για εκείνον είναι το «ησυχαστήριό» του, αφού τον κάνει να ξεχνά τα προβλήματά του και να επικεντρώνεται στη δουλειά του.
Παράλληλα, θεωρεί τον εαυτό του «ήρεμη δύναμη», αφού έχει βρεθεί στις κουζίνες από νωρίς στη ζωή του και έχει μάθει να διαχειρίζεται την πίεση και το χάος, που επικρατεί σε αυτές.
Στην πρώτη audition του MasterChef, ο Τάσος Παυλίδης είχε αποκαλύψει ότι σε νεαρή ηλικία έχασε τους γονείς του σε τροχαίο δυστύχημα.
«Ήθελα να ξεφύγω από οικογενειακά προβλήματα. Δυστυχώς, στην ηλικία των 17 ετών έχασα τους γονείς μου σε τροχαίο οπότε η μαγειρική ήταν ένα κομμάτι της ζωής μου που με έκανε να ξεχνάω το συμβάν. Όταν αυτό συμβαίνει σε ένα παιδί 17 ετών, δε γίνεται ενήλικας αυτόματα.
Δεν ισχύουν αυτά. Παθαίνει ένα σοκ οργανισμός σου και μέχρι να το καταλάβεις μπορεί να περάσουν πάρα πολλά χρόνια. Αυτό έγινε σε μένα. Η ζωή συνεχίζεται και προσπαθείς να γίνεις καλύτερος», είχε αναφέρει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Τάσος Παυλίδης στην πρώτη audition, η οποία του χάρισε τη λευκή ποδιά και το «χρυσό» εισιτήριο για την επόμενη φάση του μαγειρικού διαγωνισμού, μαγείρεψε και παρουσίασε στους κριτές Σωτήρη Κοντιζά, Πάνο Ιωαννίδη και Λεωνίδα Κουτσόπουλο, ένα πιάτο που τον χαρακτηρίζει ως άνθρωπο και ως μάγειρα και αυτό ήταν Gyoza παστιτσάδα.
Πηγή: www.newsit.gr

