Ο Μουστάφα Φαλ και ο Ολυμπιακός θα ακολουθήσουν διαφορετικούς δρόμους, με τον Γάλλο σέντερ να αποχωρεί από τους πρωταθλητές Ευρώπης.
Με ανάρτησή του στον προσωπικό λογαριασμό του στο Instagram, ο Μουστάφα Φαλ εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στον Ολυμπιακό και τον κόσμο του, αποχαιρετώντας την ομάδα του Πειραιά.
Ο Γάλλος σέντερ είχε υποστεί ρήξη επιγονατιδικού τένοντα στο αριστερό γόνατο τον Ιούνιο του 2025 στο 5ο λεπτό του 3ου τελικού με τον Παναθηναϊκό και έχασε σχεδόν όλη τη σεζόν που ολοκληρώθηκε. Ο Φαλ φεύγει από τον Ολυμπιακό έχοντας κατακτήσει τέσσερα πρωταθλήματα Ελλάδας, τρία κύπελλα Ελλάδας, τέσσερα Super Cup και τη Euroleague του 2026.


“Μετά από ένα αξέχαστο κεφάλαιο με τον Ολυμπιακό, ήρθε η ώρα να προχωρήσω. Το να φοράω αυτή τη φανέλα, να εκπροσωπώ αυτόν τον σύλλογο και να μπαίνω στο γήπεδο για αυτόν τον οργανισμό ήταν τιμή μου από την πρώτη μέρα. Πετύχαμε τόσα πολλά μαζί. Κερδίσαμε τίτλους, γιορτάσαμε τεράστιες νίκες και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα. Η κατάκτηση του πιο πρόσφατου τίτλου EuroLeague στην ιστορία του Ολυμπιακού είναι κάτι για το οποίο θα είμαι πάντα περήφανος.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και όλους όσους εργάζονται καθημερινά για να κάνουν αυτόν τον σύλλογο αυτό που είναι. Ήμουν τυχερός που περιβάλλομαι από απίστευτους ανθρώπους σε όλο αυτό το ταξίδι και είμαι ευγνώμων για τον καθένα από αυτούς.
Και στους οπαδούς του Ολυμπιακού: σας ευχαριστώ για όλα. Σας ευχαριστώ για την αγάπη, την ενέργεια και την υποστήριξη που μου δώσατε σε κάθε βήμα. Ήσασταν εκεί στις καλύτερες και στις πιο δύσκολες στιγμές, και αυτό είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου από την αρχή”, αναφέρει στο μήνυμά του ο Μουστάφα Φαλ.
Πηγή: www.newsit.gr