Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον Ντέγιαν Λόβρεν. Ο Κροάτης κεντρικός αμυντικός μετακόμισε στον «Δικέφαλο του Βορρά» τον Σεπτέμβριο του 2024. Αγωνίστηκε σε 27 παιχνίδια και έδωσε μία (1) ασίστ.
«Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του!» αναφέρει η σχετική ανάρτηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Μετά από δύο σεζόν οι δρόμοι μας με τον Ντέγιαν Λοβρεν θα χωρίσουν…
Ευχαριστούμε τον Ντέγιαν για την προσφορά του, τον επαγγελματισμό του, την αφοσίωση του…
Θα είναι πάντα ένας φίλος…
Καλή συνέχεια Ντέγιαν!#Lovren #PAOK pic.twitter.com/YwP9IeEIuQ
— PAOK FC (@PAOK_FC) June 24, 2026
Εντω μεταξύ, οι παίκτες του Αλέσιο Λίσι συνέχισαν τις προπονήσεις τους, σε αυτές τις πρώτες ημέρες της προετοιμασίας. Τα προβλήματα δε λείπουν, καθώς οι Κωνσταντίνος Θυμιάνης, Μαντί Καμαρά και Γιάννης Μιχαηλίδης συνέχισαν με ατομικό πρόγραμμα.
Παράλληλα, οι Κίριλ Ντεσπόντοφ και Σουαλιό Μεϊτέ υποβλήθηκαν σε θεραπεία, ενώ σε θεραπείες υποβάλλεται κι ο Σόλα Σορετίρε, προκειμένου να επανέλθει από τον τραυματισμό, που τον ταλαιπωρεί από την περασμένη σεζόν.
Για την Πέμπτη (25.06.2026) έχει προγραμματιστεί εκ νέου διπλή προπόνηση στις 09:30 και στις 18:30.
Πηγή: www.newsit.gr
