Different News Blog Media Ο Ανδρέας Λαγός ανακοίνωσε ότι συνεχίζεται η εκπομπή του στην ΕΡΤ1: «Ξεκινάμε γυρίσματα μέσα Ιουλίου»
Media

Ο Ανδρέας Λαγός ανακοίνωσε ότι συνεχίζεται η εκπομπή του στην ΕΡΤ1: «Ξεκινάμε γυρίσματα μέσα Ιουλίου»

Ο Ανδρέας Λαγός παρουσιάζει εδώ και χρόνια με επιτυχία την εκπομπή «ΠΟΠ Μαγειρική» στην ΕΡΤ1 και ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει και για 10η χρονιά.

Ο Ανδρέας Λαγός τη Δευτέρα (22.06.2026) βρέθηκε στον καναπέ του «Στούντιο 4» και έδωσε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο. 

«Έρχεται 10ος κύκλος “ΠΟΠ Μαγειρική”, ξεκινάμε γυρίσματα μέσα Ιουλίου. Ούτε εγώ δεν το πιστεύω, να σας πω την αλήθεια, μου φαίνεται περίεργο ότι αυτό το ταξίδι συνεχίζεται. Είμαι πάρα, πάρα πολύ χαρούμενος και νομίζω – από πέρυσι ξεκίνησε αυτό – φέτος έχω μάθει και το απολαμβάνω και περισσότερο, για να πω την αλήθεια μου», δήλωσε ο Ανδρέας Λαγός.

«Νομίζω είναι κάτι το οποίο το ψάχνω κι εγώ πάρα πολύ και με ενδιαφέρει. Είναι η σύνδεση. Μας αρέσει να συνδεόμαστε μέσα από το φαγητό. Με την οικογένεια, με τη ρίζα, με τους γονείς μας, με τους φίλους μας. Είναι κάτι το οποίο σε χαλαρώνει, νομίζω. Αλλά είναι αυτό κυρίως: η σύνδεση μέσα από το φαγητό. Είναι ένα κομμάτι απόλαυσης το φαγητό, το πιο σημαντικό ίσως», πρόσθεσε.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι από μικρή ηλικία ήθελε να ασχοληθεί με τη μαγειρική.

«Περίπου απ’ τα έξι μου χρόνια κατάλαβα ότι ήθελα να ασχοληθώ με τη μαγειρική. Ήταν τόσο ισχυρό… Για μένα ήταν ένα παιχνίδι, δεν καταλάβαινα. Προσπαθούσα να καταλάβω πώς ένα κέικ φουσκώνει στο φούρνο, μου φαινόταν περίεργο, μου φαινόταν σχεδόν μαγικό! Αλλά το πιο σημαντικό απ’ όλα, ήταν η σύνδεση που έψαχνα, σαν μικρό παιδί, με τη μητέρα μου, γιατί ήταν συνέχεια στα κτήματα. Οι γονείς μου προέρχονται από μια αγροτική οικογένεια, κι ο πατέρας μου, οπότε τα απογεύματα που επέστρεφαν σπίτι, ήταν ο χρόνος που περνούσαμε μαζί. Πάνω απ’ το πετρογκάζ! Οπότε νομίζω ότι έπαιξε κι αυτό σημαντικό ρόλο και πάντα, από μικρή ηλικία, με γοήτευε το σύμπαν της γαστρονομίας και του φαγητού», δήλωσε ο Ανδρέας Λαγός.

Για τα αγαπημένα του πιάτα αποκάλυψε: «Είναι τα γιαπράκια τα σαμιώτικα. Είναι το κατσικάκι το γεμιστό της Σάμου. Είναι μελιτζάνες με ντομάτα και μπόλικη ρίγανη. Είναι τηγανητές μελιτζάνες που γίνονται στο τηγάνι με σάλτσα ντομάτας. Αλλά αυτή η ντομάτα του Αυγούστου, που μοσχομυρίζει ήλιο και καλοκαίρι. Τρελαίνομαι! Και η ρίγανη της Σάμου, που έχει έντονα αρώματα. Ξέρετε, νιώθω τυχερός γιατί αυτό το πράγμα το κουβαλάω, και μου δόθηκε έτσι στη ζωή η ευκαιρία να συνεχίσω να ασχολούμαι και να υπάρχω μέσα από αυτό».

«Είχα, και έχω, δύο γονείς και μια οικογένεια που με στήριξαν σε αυτό, μου δώσανε τα πάντα για να ασχοληθώ με αυτό που ονειρευόμουν», παραδέχτηκε στη συνέχεια ο Ανδρέας Λαγός.

«Έρχομαι εδώ, μπαίνω στη σχολή. Και παράλληλα με τη σχολή – γιατί για μένα ζούσα το μεγαλύτερο όνειρο στη ζωή μου εκείνη τη στιγμή, το ότι έφυγα από τη Σάμο και επιτέλους θα ασχολιόμουν με τη μαγειρική – μπαίνω στη σχολή και παράλληλα ξεκινάω να δουλεύω… Δηλαδή, τι τύχη ήταν αυτή… Στο “Αριστερά-Δεξιά”, νομίζω όλοι το ξέρουμε. Στο Γκάζι. Με τον Χρύσανθο Καραμολέγκο», ανέφερε παράλληλα για τα πρώτα του βήματα.

Πηγή: www.newsit.gr

Exit mobile version