Η γνωστή δημοσιογράφος μίλησε ανοιχτά για την εμπειρία της τηλεοπτικής σεζόν, ενώ δεν δίστασε να εκφράσει την έντονη ενόχλησή της για συγκεκριμένες ερωτήσεις που δέχτηκε, χαρακτηρίζοντάς τις σεξιστικές.
Ναταλία Αργυράκη: «Μια ανακούφιση την ένιωσα στο τέλος της εκπομπής, τυφλοί δεν ήμασταν, βλέπαμε..»

Αναλυτικά, η δημοσιογράφος χαρακτήρισε τη σεζόν ως ένα «μεγάλο μάθημα» που δεν θα άλλαζε, εξέφρασε όμως την ενόχλησή της για τις συνεχείς ερωτήσεις σχετικά με τα νούμερα τηλεθέασης και την αποχώρησή της από την ομάδα της Ναταλίας Γερμανού.
«Η εκπομπή φέτος ήταν πολύτιμη εμπειρία, δεν θα την άλλαζα και θα έκανα ξανά την ίδια επιλογή. Ήταν μεγάλο μάθημα»

Τέλος, έκανε λόγο για «αδιάκριτες και σεξιστικές» ερωτήσεις, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιου είδους ερωτήματα δεν απευθύνονται συνήθως σε άνδρες συναδέλφους της.
«Με πείραξε ότι από την πρώτη εβδομάδα με ρωτούσαν για τα νούμερα τηλεθέασης και αν μετάνιωσα που έφυγα από τη Ναταλία Γερμανού.
Ήταν αδιάκριτο και σεξιστικό να με ρωτάνε αν μετάνιωσα για την επιλογή μου, σε άνδρες δεν τις κάνουν αυτές τις ερωτήσεις».
Πηγή: www.gossip-tv.gr

