Σκούρα τα βρήκε η αθλητική δημοσιογράφος Κέισι Χιντζ όταν κατά τη διάρκεια της ζωντανής σύνδεσης που έκανε για το Μουντιάλ έξω από το γήπεδο στο Μαϊάμι, πέρασαν από δίπλα της μια ομάδα αρκετά ενθουσιασμένων Σκωτσέζων οπαδών και μετέτρεψαν τη μετάδοση σε μια αξέχαστη σκηνή.
Η δημοσιογράφος Κέισι Χιντζ που εργάζεται για το κανάλι WPLG Local 10 βρισκόταν έξω από το γήπεδο με αφορμή τον αγώνα της Σκωτίας με τη Βραζιλία για τον Γ΄ όμιλο του Μουντιάλ 2026.
Ένας από τους Σκωτσέζους οπαδούς άρπαξε το μικρόφωνο και λέει «αγαπάμε το Μαϊάμι… Ζήτω στη γαμ…νη Σκωτία, ζήτω στη γαμ…νη Σκωτία!».
Οι ύβρεις που πέρασαν από το μικρόφωνο, υποχρέωσαν τη δημοσιογράφο Κέισι Χιντζ να ζητήσει συγγνώμη από τους τηλεθεατές. Αφού, δε, η δημοσιογράφος απομάκρυνε το μικρόφωνο από τον ένθερμο Σκωτσέζο οπαδό, εκείνος επέστρεψε και ζήτησε «συγγνώμη».
Florida: Come on vacation, leave on probation. Return on violation hahahaah but anyway I’m glad to see the Scottish are enjoying the Miami World Cup vibe as much as we do!! And who knows who they will get to meet in TGK later tonightpic.twitter.com/0QX1L1mZMJ
— Branch Floridian (@JackLinFLL) June 22, 2026
Η περιπέτεια, ωστόσο για την Χιντζ δεν τελείωσε εκεί καθώς γύρω της συγκεντρώθηκαν περισσότεροι οπαδοί της Σκωτίας φωνάζοντας «no Scotland, no party».
«Ζητώ συγγνώμη από τους θεατές για τις ύβρεις που ακούστηκαν. Αυτοί οι άνθρωποι έπιναν όλη μέρα» είπε η δημοσιογράφος.
Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση της εταιρείας Boston Beer Co. στην οποία αναφερόταν ότι οι Σκωτσέζοι κατανάλωσαν τέσσερις φορές περισσότερη μπύρα από ό,τι συνήθως διαθέτει η εταιρεία σε μια περίοδο διακοπών, όπως αυτή της 4η Ιουλίου, και έπρεπε να προγραμματίσει επείγουσες παραδόσεις μπύρας.
Πηγή: www.newsit.gr

