28 Ιουνίου, 2026
DifferentNews.gr
Media

Μαρία Αναστασοπούλου: «Έχουμε κάνει παρέα με τον Άρη Πορτοσάλτε εκτός γραφείου»

«Τα δεδομένα στην τηλεόραση αλλάζουν και αυτό μας αφορά όλους», δήλωσε η Μαρία Αναστασοπούλου σε νέα της τηλεοπτική συνέντευξη. 

Η Μαρία Αναστασοπούλου παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ» και τον Σαράντη Μαριεττή και όσα είπε προβλήθηκαν την Κυριακή (28.06.2026). Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια απάντησε για το «Live You», τον Άρη Πορτοσάλτε και τη νέα σεζόν.

«Η φετινή σεζόν ήταν διδακτική, τώρα προσαρμοζόμαστε να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη», είπε αρχικά η Μαρία Αναστασοπούλου.

Η Μαρία Αναστασοπούλου πρόσθεσε στη συνέχεια: «Είμαι ευγνώμων και χαρούμενη για τα καλά σχόλια που δέχομαι για την εκπομπή, αλλά υπάρχουν και τα αρνητικά σχόλια. Η εκπομπή μας είναι φτιαγμένη για να υπάρχουν αντίθετες απόψεις. Εκφράζουμε ελεύθερα την άποψή μας και εγώ και ο Άρης. Έχουμε κάνει παρέα με τον Άρη εκτός γραφείου. Αν δεν ταιριάζεις στοιχειωδώς με τους συνεργάτες σου, δε θα αποδώσει αυτό για πολύ καιρό. Είμαστε σε συζητήσεις με τον σταθμό για την επόμενη σεζόν, υπάρχει πολύ καλή διάθεση και από τις δύο πλευρές».

 

Κλείνοντας, η Μαρία Αναστασοπούλου είπε: «Πρέπει να καταλάβουμε ότι αλλάζουν πολύ τα δεδομένα στην τηλεόραση και αυτό μας αφορά όλους».

Πηγή: www.newsit.gr

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.