23 Ιουνίου, 2026
DifferentNews.gr
Κόσμος

Κανιβαλισμός στην Ουγγαρία: 30χρονος μαγείρευε ανθρώπινα μέλη που έκλεβε από νοσοκομείο και νεκροταφεία

Αστυνομία στην Ουγγαρία / REUTERS / Elisabeth Mandl

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Φρίκη στην Ουγγαρία με τις Αρχές να ανακοινώνουν πως συνέλαβαν έναν αχθοφόρο νοσοκομείου ως ύποπτο για κανιβαλισμό καθώς βρέθηκαν ανθρώπινα μέλη στο σπίτι του.

Οι αστυνομικοί που έψαξαν το σπίτι του άνδρα που κατηγορείται για κανιβαλισμό στη Βουδαπέστη στην Ουγγαρία κατέσχεσαν ανθρώπινα οστά, μια ολόκληρη κνήμη, το πίσω μέρος ενός χεριού, πολλά κρανία και ένα διατηρημένο ανθρώπινο πρόσωπο.

Κατά την ανάκριση, ο άνδρας δήλωσε ότι τον έλκυαν μέλη ανθρώπινου σώματος και είχε ήδη μαγειρέψει και καταναλώσει ορισμένα από αυτό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μάζευε τα ανθρώπινα μέλη στον χώρο εργασίας του και ξέθαψε άλλα από νεκροταφεία στην Ουγγαρία και τη γειτονική Σλοβακία.

Ο ύποπτος είχε μιλήσει ανοιχτά με την οικογένεια και τους φίλους του για την μακάβρια έλξη του και μάλιστα είχε τραβήξει φωτογραφίες της «συλλογής» του, τις οποίες επίσης κατέσχεσε η αστυνομία.

Ο άνδρας, του οποίου η δουλειά περιλαμβάνει τη μεταφορά ασθενών στο νοσοκομείο, συνελήφθη αρχικά στις 17 Ιουνίου και βρίσκεται υπό δικαστική επιτήρηση.

Η εισαγγελία τον ερευνά ως ύποπτο για διατάραξη της ειρήνης των νεκρών.

Πηγή: www.newsit.gr

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.