Για τις δύσκολες στιγμές αλλά και για τη στιγμή που αποφάσισε να χτίσει τα πάντα από την αρχή μίλησε από καρδιάς ο Δημήτρης Σκαρμούτσος, το πρωινό της Τετάρτης, στην εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που έδωσε στη συνεργάτιδα του, Φαίη Σκορδά στο Buongiorno του MEGA.
“Πέτυχα πολύ περισσότερο από αυτό που περίμεναν όλοι οι άλλοι να πετύχω. Δεν πετυχαίνεις ποτέ, σε όλους τους ανθρώπους υπάρχει μια ματαιοδοξία. Οπότε αυτή η ματαιοδοξία δεν σε αφήνει να θεωρείς τον εαυτό σου πετυχημένο γιατί θέλεις να κάνεις συνεχώς κι άλλα.
Άρα θέλω να πω στον εαυτό μου ότι έκανα πολύ περισσότερα από αυτά που μου έλεγαν όλοι ότι έκανα, αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου ποτέ πετυχημένο” εξομολογήθηκε, αρχικά, ο γνωστός σεφ
“Έπιασα πάτο, έχασα την πίστη στον εαυτό μου. Έπιασα πάτο, έχασα τους πάντες και ήμουν μόνος μου. Έδιωξα του πάντες από κοντά μου με αυτά που έκανα, έφυγαν και καλά έκαναν που έφυγαν. Έχασα την οικογένεια μου, δεν ήταν κανένας δίπλα μου και έπιασα τον πάτο μου”.
“Είχα μείνει και άστεγος, συν όλων των άλλων και δεν είχα που και τι να κάνω. Βρήκα τελείως κλειστές πόρτες αλλά αυτό ήταν λυτρωτικό, πάρα πολύ γιατί κατάλαβα ότι έπρεπε να χτίσω από την αρχή, μόνος μου, με τον σωστό πλέον τρόπο” συμπλήρωσε, επίσης, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος στο MEGA.
Πηγή: www.newsit.gr

