Με απώλειες της τάξης του 0,78% έκλεισε τη συνεδρίαση της Πέμπτης (25.6.2026) το Χρηματιστήριο στην Αθήνα, κινούμενο για τρίτη συνεχόμενη μέρα σε αρνητικό έδαφος, καθώς οι επενδυτές δείχνουν «κουμπωμένοι».
Ο Γενικός Δείκτης Τιμών στο Χρηματιστήριο της Αθήνας έκλεισε στις 2.451,62 μονάδες, σημειώνοντας πτώση 0,78% και «κοκκινίζοντας» το ταμπλό για τρίτη συνεχόμενη μέρα.
Οι μικρές απώλειες ενδεχομένως να παρουσιάζουν τους επενδυτές σε «θέσεις μάχης» αλλά αποθαρρημένους από τις παγκόσμιες οικονομικές και γεωπολιτικές εξελίξεις.
Ο τζίρος ανήλθε στα 278,93 εκατ. ευρώ, ενώ διακινήθηκαν 39.114.161 μετοχές. Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης σημείωσε πτώση σε ποσοστό 0,84%, ενώ ο δείκτης της μεσαίας κεφαλαιοποίησης υποχώρησε σε ποσοστό 0,32%.
Τη μεγαλύτερη αξία συναλλαγών σημείωσαν η Eurobank με 44,28 εκατ. ευρώ και η Εθνική με 33,82 εκατ. ευρώ. Ανοδικά κινήθηκαν 50 μετοχές, 55 πτωτικά και 19 παρέμειναν σταθερές.
«Πρασινίζει» η Ευρώπη, στάση αναμονής στη Wall Street
Στις ευρωπαϊκές αγορές, η εικόνα είναι σαφώς καλύτερη καθώς τα ταμπλό «πρασινίζουν». Ο πανευρωπαϊκός δείκτης Stoxx βρίσκεται στο +0,72% γερμανικός DAX καταγράφει κέρδη της τάξης του 1,05%, ο γαλλικός CAC 40 βρίσκεται στο +0,49%, ο βρετανικός FTSE 100 κινείται σε επίσης θετικό έδαφος κατά 0,75%, ο ιταλικός FTSE MIB σημειώνει κέρδη της τάξης του 0,24%, ενώ ο ισπανικός IBEX 35 κινείται στο +0,60%.
Μεικτά πρόσημα καταγράφουν οι βασικοί δείκτες στη Wall Street, με τους επενδυτές να αξιολογούν τα νέα στοιχεία για τον πληθωρισμό Μαΐου στις ΗΠΑ. Ο βιομηχανικός Dow jones ενισχύεται κατά 0,71%, ο ευρύτερος S&P 500 καταγράφει κέρδη της τάξης του 0,17% και ο τεχνολογικός Nasdaq κινείται σε αρνητικό έδαφος κατά 0,31%
Πηγή: www.newsit.gr
