26 Ιουνίου, 2026
DifferentNews.gr
Media

Αναγνωστόπουλος: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ»

Ο παρουσιαστής καλωσόρισε αρχικά τους τηλεθεατές λέγοντας: «Καλώς ήρθατε! Καλή Παρασκευή…».

Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος απαντά για το τέλος του Στούντιο 4 και τα σχόλια για την έξοδο από την ΕΡΤ

studio-4-zampetoglou-anagnostopoulos.jpg

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, προχώρησε σε μια δήλωση που δεν πέρασε απαρατήρητη, ανακοινώνοντας ουσιαστικά το τέλος της συνεργασίας τους με τη δημόσια τηλεόραση.

«Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, απ’ όπου κι αν μας βλέπετε, όπου κι αν είστε», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Με τα λόγια αυτά, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος επιβεβαίωσε τις πληροφορίες που ήθελαν τον ίδιο και τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου να ολοκληρώνουν τη διαδρομή τους στην ΕΡΤ, κλείνοντας ένα σημαντικό κεφάλαιο για την εκπομπή «Στούντιο 4».

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.