Η Άννα Βίσση στις 26 Σεπτεμβρίου πρόκειται να δώσει μία μεγαλειώδη συναυλία στο ΟΑΚΑ και έχει επενδύσει πολλά χρήματα για να καταφέρει να μείνει στην ιστορία.
Η διάσημη τραγουδίστρια, όπως είχε είχε γίνει γνωστό πριν από λίγο καιρό ήθελε τον Ρίκι Μάρτιν και τη Τζένιφερ Λόπεζ στη συναυλία της στο ΟΑΚΑ, ενώ σήμερα, Τρίτη (23.06.2026) έχει ραντεβού με τον σκηνοθέτη της Αντέλ, Κιμ Γκάβιν και το γραφείο Stufish, που έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως οι U2, οι Rolling Stones και η Μαντόνα. Επίσης, το κόστος της συναυλίας της Άννας Βίσση θα κοστίσει περισσότερα από 5 εκατομμύρια ευρώ.
Την είδηση έκανε γνωστή η εκπομπή «Το πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα. Ο δημοσιογράφος Θάνος Βάγιος ανέφερε ότι σήμερα η Άννα Βίσση θα συναντήσει στο Λονδίνο τον σκηνοθέτη της Αντέλ, τον Κιμ Γκάβιν.
Η καταξιωμένη ερμηνεύτρια θέλει να δώσει ένα φαντασμαγορικό σόου που θα αφήσει εποχή. Μάλιστα, ετοιμάζει μια περιστροφική σκηνή 360 μοιρών, ενώ δεκάδες drones, τα οποία θα είναι πάνω τους θεατές και θα απαθανατίζουν τη στιγμή και σκηνοθετικά θα την αναμεταδίδουν σε δεκάδες τεράστιες γιγαντοοθόνες για όλους όσους θα βρίσκονται μέσα στο στάδιο.
Όσο για τα εισιτήρια της συναυλίας, αναφέρθηκε ότι έχουν μείνει περίπου 5.000 διαθέσιμα.
Η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγαλύτερη συναυλία της Άννας Βίσση έχει ήδη ξεκινήσει…
Πηγή: www.newsit.gr

